Efektivní datová podpora skladu

Nechceme, aby docházelo k jakýmkoli nesrovnalostem, proto si vedeme úplnou a důkladnou evidenci veškerého vašeho zboží. Nejdůležitější veličinou, kterou sledujeme a evidujeme, je pro nás samozřejmě EAN daného kusu. Kromě něj však můžeme sledovat i následující:
- barva a velikost výrobku
- šarže a výrobní číslo výrobku
- spotřební daň, atd.
- FIFO
Spolehlivá evidence
Naše vstupní kontrola zahrnuje zjištění rozměrů a hmotnosti zboží. Vždy proto bezpečně víme, jaký objem zboží u nás skladujete. Důsledně sledujeme i skladové lokace, které jdou ruku v ruce s dodržováním zásad FIFO.
Co od vás potřebujeme?
Aby proces uskladnění zboží proběhl bez komplikací a zbytečných průtahů, potřebujeme, abyste nám poslali číselník sortimentu (tzn. seznam zalistovaných EAN). V případě, že číselník nemáte nebo na zboží není EAN uveden, umíme pracovat i s tímto omezením. Zároveň také uvítáme, když nám dáte vědět o dodávce zboží do skladu.
Jak zasílat požadavky na výdej zboží ze skladu?
- Elektronicky: Náš systém umožňuje propojení s vaším informačním systémem pomocí výměny CSV a XML souborů. Systém umožňuje automatický reporting pohybů, potvrzení příjmu a výdeje zboží, stavu přípravy vaší objednávky či stavu skladu. Vše vám budeme zasílat na ftp rozhraní.
- Za pomocí zákaznického rozhraní: Pro jednoduché a rychlé objednávky na vyskladnění vašeho zboží nabízíme možnost využití zákaznického rozhraní. Více informací o něm se dozvíte na www.webskladservant.cz.
Nabídneme pomocnou ruku
Rádi vám pomůžeme s kalkulací vhodnosti implementace datové výměny a poradíme s jejím zavedením. Datová výměna není nutná u menších objemů dat, zde její finanční náročnost na pořízení nemusí přinést očekávaný užitek.
Máte zájem o logistické služby? Kontaktujte nás!